Várjuk észrevételeit
A A A

Fogyasztói elégedettségi kérdőív

Fogyasztási hely:

Ügyfélszolgálat
1. Fordult-e már bármilyen megkereséssel, reklamációval az Ügyfélszolgálati Irodánkhoz?
2. Milyen ügyintézési céllal kereste fel ügyfélszolgálatunkat? Kérjük, a megadottak közül legfeljebb hármat jelöljön meg!
3. Melyik ügyintézési módot részesíti előnyben, hogyan intézi a legszívesebben az ügyeit a Szegedi Vízműnél?
4. Az ügyfélszolgálat felkeresésének milyen módját választotta? A megadott válaszlehetőségek közül jelölje meg az összes olyan módot, ahogyan már megkereste Ügyfélszolgálatunkat!
12. Összességében mennyire elégedett Ön Ügyfélszolgálati Irodánk ügyintézési, reklamációkezelési tevékenységének színvonalával? (Az 1-es a leginkább elégedetlen, míg az 5-ös a leginkább elégedett.)
Vízmérő leolvasás, ellenőrzés
1. Honnan értesül a vízmérő leolvasás időpontjáról?
2. Ön milyen gyakran ellenőrzi vízmérőinek állapotát, illetve a vízelfolyás, csőtörés lehetőségét?
3. Milyen időszakonként szeretné, hogy vízmérő leolvasónk leolvassa vízmérője állását?
4. A szolgáltató által végzett leolvasások között mi alapján történjen fogyasztásának megállapítása?
5. Ha Ön jelentené be a vízmérő állását, milyen módon tájékoztatná ügyfélszolgálatunkat, melyik mérőállás bejelentési formát részesítené előnyben?
Víz- és szennyvízdíj számla
1. Elégedett-e víz- és szennyvíz számlázásunk jelenlegi ütemezésével?
2. Kérjük, értékelje, mennyire érthető az Ön számára víz- és szennyvízdíj számlája (1 nem érthető, 5 könnyen értelmezhető, világos)
3. Számlamagyarázatunkkal találkozott-e már (honlap, Hírlevél, Ügyféltér)?
4. Hasznosnak találja a számlamagyarázatot?
5. Jelenleg milyen módon fizeti számláját?
6. Amennyiben jelenleg postai sárga csekken fizeti számláját, mely fizetési módra váltana át a legszívesebben?
7. Víz- és szennyvízdíj számláján a rezsicsökkentés által elért megtakarításának megjelenítése jól érthető az Ön számára?
E-ügyfélszolgálat
1. Használja-e az E-ügyfélszolgálatunkat (www.szegedivizmu.hu honlapon)?
2. Ha az 1. kérdésre igennel válaszolt, akkor kérjük, az alábbi skálán értékelje az E-ügyfélszolgálatunkat: (a leggyengébb minősítés 1-es, a legerősebb minősítés 5-ös)
Értékelendő jellemzők 1 2 3 4 5
Felhasználóbarát működés
Ügyintézés gyorsasága
Intézhető ügyek köre
Megjelenés, használhatóság
3. Ha az 1. kérdésre nemmel válaszolt, akkor kérjük, válassza ki a felsoroltak közül miért nem?
E-számla
1. Ismeri, illetve használja-e E-számla szolgáltatásunkat?
2. Mennyire elégedett az e-számlázási rendszer működésével? (Az 1-es a legrosszabb, míg az 5-ös a legjobb minősítés.)
3. Miért nem használja honlapunkról elérhető elektronikus számlázási szolgáltatásunkat?
Bankkártyás fizetés online
1. Ismeri, illetve használja-e online bankkártyás fizetés szolgáltatásunkat?
2. Miért nem használta az online bankkártyás fizetési módot?
Tájékoztatás
1. Kérjük, a felsorolt hírforrások közül jelölje meg azt a hármat, amelyen keresztül értesülni szokott a Szegedi Vízmű Zrt. által végzett karbantartásokról, műszaki munkákról, vagy az esetleges vízellátási problémákról? Kérjük, a felsoroltak közül maximum hármat jelöljön meg!
2. Mely csatornákon keresztül értesül a szolgáltatással (leolvasás, számlázás) kapcsolatos változásokról? Kérjük, a felsoroltak közül maximum hármat jelöljön meg!
Egyéb
1. Az Ön neme?
2. Az Ön életkora?
3. Az Ön legmagasabb iskolai végzettsége?

Kérjük, hogy az alábbi mezőket csak abban az esetben töltse ki, amennyiben részt kíván venni a nyereménysorsoláson! Amennyiben nem kíván részt venni a nyereménysorsoláson, az alábbi mezőket hagyja üresen, és kattintson a „KITÖLTÉS BEFEJEZÉSE” gombra. Köszönjük!


Kérjük, adja meg ügyfél azonosítóját (a felhasználási helyre vonatkozó ügyfél azonosító, a számla jobb felső részén található)!

A nyerési értesítést az alábbi e-mail címre, vagy telefonszámra kérem:

Bejelentkezés