Várjuk észrevételeit
A A A

Amikor a leolvasó mobilon kopogtat II.

 

Vízmérő állás bejelentése mobiltelefonon a Szegedi Vízmű Zrt-nél
 

Rossz időpontban zavarja a vízmérő leolvasó? Nem értesült a leolvasás pontos dátumáról, vagy elfoglalt, nincs otthon?
Vegye igénybe új szolgáltatásunkat!
Jelentse be vízmérőállását mobiltelefonján!
Gyors, kényelmes, egyszerű!
A mobiltelefonjára küldött üzenettel minden alkalommal
1 nappal korábban értesítjük
a vízmérőállás bejelentésének esedékességéről!

A szolgáltatás igénybevétele előzetes regisztrációt követően lehetséges, melynek legegyszerűbb módja, ha egy SMS-t küld a 06-70-70-60-500 alapdíjas számra.
Az SMS tartalma: SZV kódszó, valamint a számlán megtalálható ügyfél azonosító szám és folyószámla azonosító (partnerkód), az alábbi formátum szerint: Pl: SZV U01000001 000000111222

Minden – a szolgáltatásra regisztráló – felhasználónk mobiltelefonjára a leolvasást megelőző napon emlékeztető üzenetet küldünk, amelyre válaszolva egyszerűen, gyorsan, pontosan megadhatja vízmérője állását, mert a válasz üzenetbe már csak a mérőállást kell beírnia, semmi mást.
A rendszer azonnal ellenőrzi az Ön által közölt adatokat, és arról válaszértesítést küld. A számlázás alapja az Ön által leolvasott, mobiltelefonon továbbított mérőállás lesz.
Amennyiben nem küld adatot, az átlagos fogyasztása alapján becsült számlát készítünk Önnek.
A bekötési vízmérők (főmérők) esetén a vonatkozó előírások és a közszolgáltatási szerződés szerint évente egy alkalommal ellenőrizzük a vízmérőt.

Regisztráció:
Amennyiben igénybe kívánja venni a mérőállás egyszerű, gyors, pontos bejelentésének lehetőségét,
-    küldje el SMS-ben a kért adatokat a fenti módon,
-    hívja Ügyfélszolgálati Irodánkat (62/55 88 55), ahol az ügyfél azonosító számát, folyószámla azonosítóját (partnerkódját) és mobiltelefonjának számát kell munkatársunknak megadnia.
-    e-mailben (vizmeroallas@szegedivizmu.hu) adja meg ügyfél azonosító számát és  folyószámla azonosítóját (partnerkódját), valamint mobiltelefonjának számát, ahová az emlékeztető üzeneteket kéri.
-    a honlapunkon keresztül az alábbi oldalon: REGISZTRÁCIÓ MOST

Regisztráció visszaigazolása:
Regisztrációját visszaigazoljuk és a soron következő leolvasási nap előtt már küldjük is az értesítést. (SMS-ben történő regisztrációját – személyes adatainak védelme érdekében – postai levélben igazoljuk vissza.)

Szolgáltatás lemondása:
Szolgáltatás lemondása a 06-70-70-60-500 alapdíjas számra küldött SMS-sel lehetséges. Az SMS tartalma: XSZV kódszó, valamint a számlán megtalálható ügyfél azonosító szám az alábbi formátum szerint: XSZV U01000001

További tudnivalók:
-    A bejelentés történhet WAP-on. Ebben az esetben Önnek csak a mérőállást kell beírnia és azt egy kattintással elküldeni.
 

1 2 3

 
4 5 6

 
  7  

 
-    A bejelentés történhet SMS-ben, ebben az esetben Önnek a mérőállás elé egy SZVIZ kódszót kell beírnia és ezt egy kattintással elküldeni: SZVIZ 11111.
 
1. regisztráció 2. regisztráció 3. bejelentés 
 
4. bejelentés 5. bejelentés 6. bejelentés

 
 
7. bejelentés

-    SMS-ben történő, egy ingatlanon belüli 2 vagy 3 vízmérő állásának bejelentéséhez az SZVIZ kódszó mellett a számlán található vízmérők gyári számait is meg kell adnia a következő formátum szerint: SZVIZ gyáriszám mérőállás gyáriszám mérőállás.
-    A regisztrációt követően az első – mérőállás megadására figyelmeztető – üzenetet WAP-on küldjük Önnek. Amennyiben nem érkezik hozzánk válasz Öntől – 1 nap után SMS-ben keressük meg.

FONTOS!
-    Válaszát csak arról a készülékről tudjuk fogadni, amelyre előzetesen az értesítő SMS-t küldtük!
A mobiltelefonos mérőállás bejelentés szolgáltatást a mo-bill 2.0 rendszer segítségével került megvalósításra.
 

Bejelentkezés